• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Followers

    kerna aku juga manusia..

    29.4.11
    hokayhh , i'ts been a while since aku post entri yg macam serius menggugat nyawa rakyat jelata , oleh yg demikian anda semua disyorkan utk menggunakan perkhidmatan awam utk kemana-mana . shit aku dah agak dah , susah betul aku ni nak jadi serius kan -.-

    aku berdiam diri bukan kerna aku takut

    aku menyembunyi bukan kerna aku bodoh !

    aku  ..


    manusia yg berselindung disebalik nama 'AZIM MARCELLO' ,
    tidak ramai yg mengetahui hati dan juga perasaannya .
    mereka hanya pandai berkata-kata , menyebarkan fitnah , memburuk-burukkan .
    ahh . perit hati ini . 

    MENGAPA ! mengapa kau , kau dan kau tidak cuba duduk seketika dan cuba rasai perit yg aku alami selama ini !

    terpinga-pinga . ya begitu lah keadaan kalian sekarang ini . 
    hanya mampu menunduk dan diam seribu bahasa .
    hanya itu yg bisa kalian lakukan ? hanya itu ?!!

    kau , kau dan kau ..
    hidup kita di dunia ini cuma hanya utk seketika waktu , 
    mengapa PERLU untuk kita berdendam sesama sendiri .

    cuba , hanya untuk sesaat aku pinta agar kalian cuba untuk merasai segala perit getir yg telah aku lalui .
    bukan sesuatu yg berat jika kita benar-benar hendak cuba mengerti diri seseorang itu .
    hanya bayangkan dan cuba letakkan diri kita dalam komposisi bahagian pihak itu .

    kalian berhak untuk menyukai aku ,
    kalian berhak untuk membelai aku ,
    kalian berhak untuk menghina aku ,
    kalian berhak untuk membenci aku ,

    Namun ,,
    apabila kalian mula untuk memuja dan menyanjung aku ,
    maaf , niat kalian terhenti setakat itu .
    semua adalah kerna ,

    AKU JUGA MANUSIA..



    *sejujurnya , aku menangis masa taip entri ni . sebak dalam hati . org hanya pandai menuduh , memburukkan aku tanpa cuba membuka telinga untuk mendengar rintihan hati kecil aku . kau dan kau , tolonglah , jika sekalipun bukan untuk aku , cuba dengar apa yg ingin diperkatakan oleh orang lain . jangan terus serkap jarang menuduh tanpa sebarang bukti dan alasan .


    *mood down gila . tu je lah 


    with luv , ADIOS ^^

    like entry ni yee , share dgn semua. thanks buddy :)

    1 comments:

    1. DanieL AdiE said...:

      Bersabarla...

      Akan smpai masanya awan mendung akn berlalu dan mentari akn kembali bersinar...

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...