• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Followers

    you lepp me ? ai lepp yu tu lahh *entri 18++

    21.6.11
    hello hi hehehe hahaha hohohoh hikhokhikhok <---sila try gelak mcm ni dgn kelajuan maksima dan kekuatan to infinity so senang jiran sebelah nak gelak guling guling then maki hamun korang sebab gelak mcm keldai takpun oink oink . hoi ! oink oink comel doo . serious nii . ce tengok lubang hidung dia tu . pehh terharu gilaa tengok lubang hidung sebeso beso alam tuu . hehe japjap pebende aku nak cite kali ni eh . bukan pasal hidung oink oink mahupun perangai jirang aku yg mcm oink oink ni . hmm pelikk --'



    entry kali ni nak mcm serious sikit boleh tak ? taknak buat lawak ke hape . boleh tak ? puh puh leaseee mehh ? aaa sebabnya aku nak try jadi serious sikit . i'm serious maa . pelik ahh , aku post pebende merapu pun org kata lawak ahh , kelakar to infinity ahh . aigooo ni yg malas nak post entry baru ni . on mood merajuk pleasee ? *andaiii ku terbuang tak diterimaa , andaii aku dipinggirkan* maka lagu sudirman pun berkumandang di radio jua mp3 player . ai tak reti lerw nak buat lawok . hm hm ajar ai pehlishh ? nanti ai bagi kish kat pipi uolls nak tak ? nghahaha ceng shilake nak haromm gedik nak mampuihh ptuihhh ptuihhh tenyeh kahak hijo kt pipi sikit mehh . anyonyoyo kan shomell tu dah mcm pakai masker cap gunung berapi krakatoa puloksss .

    kita kan kan , kalau kita dah kahwin nanti kan , kita.... stop jap . kenapa harus ber'kita-kita' ni ? mengapa sayang ? mengapa harus begini jafinya . ah sudahh jafinya pun bolehh . ianya sepatutnya menjadinya 'jadinya' --' sori saya malas nak tekan backspace sebab keypad netbook ini amatlah kecil . ini kerana saya terpaksa menggunakan netbook samsung yg kecik molekk dehh ni akibat daripada saya termeninggalkan adaptor laptop compaq cq-42 saya di rumah saya di perak dan pada ketika ini pulak saya sedang berada di rawang selangor dan cuba kalian menghitung hari dan jarak dari perak ke selangor yg sudah pastinya ohhh sungguh jauh evendo ikut highway dalam 45minit dah sampai dan oleh sebab yg demikian ketiadaan adaptor mengakibatkan saya tidak dapat membukak laptop compaq kesayangan saya yg banyak gambaq seohyun kumpulan girls generation yg mana sebelum tidur saya pastinya akan mengusha gambaq beliau woah beliau sungguh lawa dan tidak dilupakan cik syg aisyah saya juga lawa comel ahai cek mek molek <---sila baca baris ayat yg panjang diatas dalam satu nafas terima kasih sama sama i lap you muah muah okbai hahaha taktak .

    haa tu morro ai wan tu go tu a far far wei tu kedah . yess kedah darul aman ohh tanah airku . muahaha ye ye je kan tanah air segala . yee BAKAL tanah air aku . insyaAllah sebab nanti aku nak sambung study kat kedah dah maa . wahh ohsem . dat means ai will hv a 3rd home . wohooo gimme a huge claps yaw . eberibadi lets spread our wings and 'panggang' your own wings laik a good good taste chicken wings laik the same one at pasar malam . ohh so so ohsem it taste kan kan ? ehem wish dat i can hv it again . ohh mama pls bought some of it for me when i came home later pls ? am begging on my knees ni . nampak tak ? ok tak lama dah tu -..-




    muehehe . ekceli vid ni dah lama dahh . masa bulan 4 rasanya vid ni . yeke ? haa ye kot . masa ni dlm kete kt ipoh kot . kemaingg lagi aku feeling layan lagu halo beyonce ni . hai beyonce ? anak anak kita sihat ? maklumlahh , sejak ai cerai dgn yu , ai dah taktau khabar berita anak anak kita segala -..- haa aku yg duduk kat seat belakang kemain feeling dah mcm aku penyanyi asal lagu tu . ni belum pi kedah esok ni . memacam lagu le aku cover nampaknye . muahahaha dah diam . nanti aku buat travelogue sepanjang perjalanan ke kedah ye ? babai muahmuah tayunk kowank yekksss xD

    like entry ni bebanyak kali yek ? :)

    like entry ni yee , share dgn semua. thanks buddy :)

    1 comments:

    1. Akeyla Frr . said...:

      Hahaha . Kelakar lah vid tuu ;P Helooooooo <3

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...