• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Followers

    hey kau !

    19.7.11
    hai korang shemueeee ! namew itew ajim . tp kalau itew nak gedik poyo moyo shikit moleyhh ahh panggil itew ayiem . ekceli mbah syeera yg bagi itew namew ayiem tu . sho sho shomell rite ? hamagad , demyu so gedik hanjing -.- okengg , dlm entry sebelum ni ada ckp yg aku 'MAYBE' nak tamatkan riwayat blog aku ni kan kan ? *sua pisau rambo pakngah kat leher korang morang (gaya konon pembunuh bersiri), mati kau mati kau!* godai fast fast . 


    hokayhh , so dgn kewujudan entry yg latest ini , aku ingin mengumumkan kepada anda semua wahai khadam khadamku yg setia bahawa aku TAK JADI nak tutup blog ni . sebab ape tauu , sebab dia kan kan , ehem alaa itew shegann ahh nak citew kt kowang , nanti kowang gelakkan itew . oh fakiu . meh spit your saliva reramai kt dekstop laptop / pc / blackberry mahupun strawberry korang . ptuihh ptuihhh , hakkkkk.. wait for it.. tuihhh ! hihik pena dgr kan ayat mcm tu ? ok betul , statement dari Barney Stinson  dari tv series How I Met Your Mother . serious , aku adore gilaa dia hahaha :P



    baca dah apa yg tertulis kat screenshot phone aku kat atas ni ? demmit ni first text kami . dan sekali lagi demmit aku kena prank . det wos so so dem yu know ah --' 1st text dia ckp aku kacau awek dia . and i was like 'wattafak is this man?!' . aku tak pena kacau awek org dooo . awek org yg selalu kacau aku yg kacak comel dan juga gaya mutu dan keunggulan weheee xD ok ekceli yg send text kat atas ni kawan aku , kawan baik aku , segalanya bagi aku . aku takkan pernah lupakan dia :') jappp ! dia perempuan ok . dia saje text cani konon nak prank aku . padahal aku tauu dah ayat tatabahasa gedik euww cani konfem dia punyaa , boooo tak jadi laa awak nak kenakan saya xD kat sini ada benda aku nak ckp kat dia . sebab aku tak boleh nak cakap terus :) sebenarnyaa ..

    saya RINDUKAN awak ,
    saya SAYANG awak , 
    saya PERLU awak , 

    dan yg terakhirnya , 

    saya akan tetap dan terus MENDOAKAN kebahagiaan awak .
    saya akan terus MEMBANTU awak walau bagaimana sukar sekalipun perkara itu .

    dan yg terus saya harapkan , 

    kita akan terus BERKAWAN hingga hujung nafas kedua dua kita :')



    like entry ni yee , share dgn semua. thanks buddy :)

    3 comments:

    1. Engku Sofea said...:

      halalala gileeee suweet :")

    1. hawiz said...:

      wow............hihi

    1. azim marcello said...:

      waiyaa manada shuweet haha :)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...