• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Followers

    Truth that Cannot Be Cover

    11.7.11
    hello there readers . theres nothing special or excitement in this entry .
    hanya video selama 12 minit yg menceritakan segalanya .
    aku bukan pro-kerajaan , aku bukan anti-PR .
    buat masa ni belum ada lagi pemimpin yg sebenar benar pemimpin , bagi aku lah kan .
    korang tengok video ni dan nilai sendiri . 

    spread the word 'peace' all over the world 
    adios


    like entry ni yee , share dgn semua. thanks buddy :)

    7 comments:

    1. hanny said...:

      sumpah tak sanggup nak tgk sampai habess . ini ke yang patut polis lakukan ? sdgkan perhimpunan nie telah di luluskan oleh agong ! knp mereka perlu berkasar lagii ?

    1. azim marcello said...:

      no comment . bak kata pak jib 'there's not actual physical contact from pdrm to those protestors' , penipu besar ! nak tutup aib malu sendiri ! Allahuakbar

    1. hawiz said...:

      hurmm..ntah la...skrg nie..mcm2..

    1. hanny said...:

      ayah saya kate , kalo polis nak meminang saya , ayah saya nak terajang mamat uh . btw , saya pun tak minat laa sama polis . PEMAKAN RASUAH !

    1. azim marcello said...:

      hawiz : kan ? haihh --'

    1. azim marcello said...:

      hanny : chill , bkn semua polis makan rasuah . ada certain jee . tp mmg dah ramai yg tak amanah dgn tugas

    1. hanny said...:

      mmg tak sume .. tapi skg dah susah nak crik polis yang setia .. mcm moto deowg .. bkn susah , tapii , mgkin dah tada dlm dunia niey !

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...