• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Followers

    20 alasan breakup

    12.8.11
    oh hi korang morang . sowii dah lamew ai tak hupdate belog niyyy . cowii cangat cangat . uolls janan laa mare ai , ai niyy inshan yg lemauuu , eh eh insan yg lemahhhhh ohh mengapakah daku diperlakukan shebegini ghupe ? apakah doshaku ? ohh ai dah tak shuciii . bantulahh daku mengharungi kehidupan yg mendatang . dinda tolong lah kanda , kanda terasa amat hina tatkala ini <-- yg tadi adalah sedutan dialog daripada drama 'aku duda yg sudah tiada teruna kerana dicabuli' . pelakon utama adalah justin bibiq besaq dan diperhebatkan lagi dgn lakonon selena gomehh omehh celup baik punya bakhang . eh senanye diorang tu couple lesbian eh ? muahaha mampuih aku kena belasah dgn peminat fanatik depa berdua ni satgi . toksah nak dok fanatik agungkan artis tu sangat aihh . spesies yg cani org nogori sombilan cakap 'bangang namonyo' .


    tadi kan kan , dah bosan dgn facebook , aku pegi ah bukak twitter , reply mention semua lah kan . check tengok kat trends sekarang . #alasanbreakup naik trending . woahh best ni . nak join jugak lewww . ekceli ai jarang nak join main tweet trending segala ni , sebab banyaknye yg tak best . tp yg ni memang best gilaa bakhang .


    okeh pada masa aku tengah menaip ni , #alasanbreakup trending nombor dua . tak check lagi status sekarang , dah naik no 1 kot . sebab ramai gilaa yg tweet pasal #alasanbreakup ni . tak caye ? leklek ai ada bukti kukuh nyahh :P


    ni dia printscreen sikit jee , uolls tengok leww , hafiz hamidun pun join maa . ini yg buat saya semangat ni ! pfft --'


    okeh nak jugak laa buat entry pasal benda ni , ape yg aku dah tweet td , aku nak elaborate jadi essay 350 perkataan bajet exam english spm 2010 leteww --' oh kepada adik adik yg bakal menghadapi trial spm , goodluck yee . buat yg terbaik , gagal kt trial tak bermakna takboleg dapat keputusan yg terbaik masa spm yg betul ni . saya azim , mendoakan korang dapat keputusan yg cemerlang insyaAllah . kot sapa dapat straight A masa spm nanti , boleh laa hantar borang jadi bakal bini aku . aku pun dah lama jadi duda anak empat , kebuloq jugak ni bakhang . muahaha tipu tipu --'
    okeh yg aku nak buat semua ni takde kaitan pun dgn ex aku yg dedulu okengg ? sesaje jee buat nii






    alasanbreakup 1 - awak kipas-susah-nakmati-tikam guna pisau pun tak-mampuih kepada football club blackpool . jadah hape sokong team terbawah liga tu . dan sebab saya penyokong tegar manchester united . kill die die !


    alasanbreakup 2 - awak tak bagi saya order kopi o' panas kat kedai mamak , awak paksa saya order dan minum kacip fatimah . fakyu aku laki tulen lah woi --'


    alasanbreakup 3 - awak suka korek hidung guna senduk mamak kaut gulai . alaa awak jgn ah buat mcm tu , malu laa saya . tempat umum nii -.-


    alasanbreakup 4 - awak kata gitar saya tu senanye dah melalui proses evolusi daripada seketul saksofon . maka dgn tanpa rasa bersalah , saya kata 'awak ni GILA'


    alasanbreakup 5 - awak suka bangun pukul 3 , 4 pagi lepas tu panjat bumbung rumah sambil nyanyi lagu friday nyanyian asal rebecca black . takpe saya faham awak obses dgn minah omputih tu .


    alasanbreakup 6 - saya bukak inbox emel awak , saya nampak awak subscribe magazine playboy versi alam maya . 


    alasanbreakup 7 - kalau date dgn saya , awak suka make-up tebal tebal . saya tengok dah macam kak limah jee ghupenye . lepas tu awak lagi tanya kenapa saya jalan jauh jauh dari awak -.-


    alasanbreakup 8 - awak kata KL TOWER tu senanye rumah awak yg dah mengalami proses renovate . bersungguh sungguh awak tegukan kenyataan awak tu . sori saya tak mudah tertipu . booo you :P


    alasanbreakup 9 - kalau bukak jee laptop , 1st sekali awak google 'single french man' . yeah i saw that --'


    alasanbreakup 10 - mak awak tak merestui hubungan cinta kita yg telah dibina bersusah payah sejak sekian lamanyaa . ohhh aduhai 


    alasanbreakup 11 - kalau lepak dgn kawan kawan awak , awak suka cakap kt diorang muka saya ni mcm robert pattinson . alaa awak ni , malu laaa saya :D


    alasanbreakup 12 - masa mula mula kenal dulu , awak chat dgn saya elok jee bahasa baku , dah makin lama awat bertukaq 'euww euwww' ni ? mencik doo hahaha puihh


    alasanbreakup 13 - masa lepak kat jusco shopping mall tu , awak senyap senyap masuk fitting room test pakai boxer laki , lepas tu menari macam kat music video the lazy song - bruno mars tuu . 


    alasanbreakup 14 - awak selalu text tanya saya tengah buat apa , sihat ke , macam macam lagi laa . okay laa ambik berat . tp kenapa sampai tanya saya berak keras ke cirit birit tadi ? ciss --'


    alasanbreakup 15 - awak suka berangan kita ni sweet couple mcm edward dgn bella dlm cite twillight tu . awak pun bersungguh laa suruh saya terbang , lari lelaju mcm edward cullen tu . awak sampaikan bubuh glitter dekat badan saya , nak menunjukkan saya mcm edward cullen kena sinaran matahari . puihh --'


    alasanbreakup 16 - kalau jenjalan mana mana , awak suka berjalan catwalk mcm tyra banks lepas tu nyanyi lagu awan yang terpilu kekuat , muka feeling habis katakau 


    part ni sedih sikit dahh .


    alasanbreakup 17 - dulu janji sayang setia taknak tinggalkan saya , saya lah yg terbaik utk awak , tengok tengok dgn laki lain pun awak cakap benda yg sama . awak pengkhianat ! *sumbat ekzos rxz dalam mulut awak*


    alasanbreakup 18 - awak kata kita jauh antara satu sama lain , susah nak jumpa . awak nak saya selalu dekat dgn awak . sebab tu awak mintak break dgn saya . (kalau nak dekat selalu , bela hantu raya ah ! couple dgn dia lepas tu for sure setiap masa ikut belakang bontot kau)


    alasanbreakup 19 - awak selalu suruh saya faham diri awak , tp diri saya tak pernah pulak awak nak ambik tahu perasaan saya kan ? awak lagi kejam dari hitler , napoleon mahupun perompak yg belasah ashraf haziq baru baru ni .


    alasanbreakup 20 - saya tak cukup sempurna seperti mana yg awak inginkan . awak demand tinggi sangattt . cuba terima saya apa adanyaa boleh tak ? 


    comel gilaa baby dr sheikh muzaphar ni .
    hi baby omey , jadi anak angkat papa nak tak ? haha

    okeh tu jelahh , 20 jee yg aku senaraikan . kot korang ni mesti banyak lagi alasan lain kan ? btw dari alasan no 1 sampai 16 tu semua rekaan jee , just for fun . jangan ambik serius lah yee . no butthurt please ? or else i will kick your ass fast fast ohhh too fast too furious . kboiboi . tinggal ah sikit komen kat entry niii . iskk . 





    like entry ni yee , share dgn semua. thanks buddy :)

    10 comments:

    1. Eyqa Hasnan said...:

      lawak je alasan break nie . btw , comel giler baby tu !

    1. azim marcello said...:

      soliha : aiyee nak guna leteww . haha :P

    1. azim marcello said...:

      eyqa : time kasihh . itu anak angkat sy , jgn kacau :P

    1. Eyqa Hasnan said...:

      kasih diterima . HAHAHA :D
      homaigod ! anak angkat awak ? bukan ! anak angkat saya !

    1. syura shii said...:

      haha. lawak je alasan break.

    1. sabella mohamad said...:

      hamboi gedik kuasa tiga lah

      haha

    1. azim marcello said...:

      syura : aiyee kot ada bebetul cane lah ek ? hihi

    1. azim marcello said...:

      sabella : kuasa empat lima enam can ah ? :P

    1. aiNa yaZiD said...:

      kahkah...tak boleh blah! uh, comel gila baby tuh. (^__^). tgk acuan lah, mak ayah dia pun ada ghupa.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...