• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Followers

    gua muncul kembali , kateko

    31.10.11

    assalamualaikum . *tarik nafas dendalam* wahh segarnya aroma dunia blog . sudah lama ku tidak menjejaki dunia yg penuh dgn informasi jua kontroversi malahan isu peribadi ini . feeling konon kat sawah kk .


    sori gua tetiba takde idea nak idea update . ni dah kenapa idea tu ulang bebanyak kali ? sori *sembah kaki* dah 20 minit , baru perenggan yg atas sekali je siap . idea yg tadi datangnya mencurah curah ibarat muntah yg keluar dari mulut osman yg mabuk kereta dek kerana rosmah yg memandu kereta seperti lahabau menanti ajal mengunjung tiba . gua tegaskan disini , BUKAN rosmah singa si raja rimba yg digelar 'raja' kerana beliau mempunyai cincin batu suasa pakai mari baba lah melaka ewahh ! 


    apa aku nak taip ni , apakah apakah ?! lama betul menanti idea kembali ke sisi otakku yg ala ala jimmy neutron tak berapa nak menjadi ni . sangat lama . ibarat menanti najis / tahi / faeces / keluar dari lubang sempit penuh debaran . damn kotoq sangat pun . 

    senanye gua  nak mohon jutaan kemaafan dari para followers mahupun reader yg sentiasa menantikan entry terbaru dari gua dgn penuh kesabaran keinsafan jua istiqamah . ini bukan statement palsu , memang ada yg bertanyakan bila aku nak update entry baru . adalah sorang dua cakap gitu , asal hade . ko hado noks ? gua mintak mahap dari mata turun ke hati lalu cinta kita pun bersemi bak kata barney dinasour kaler ungu yg dah serupa penculik kanak kanak malahan perogol bersiri tu . jujur kataku .
    gambar ni lebih kurang 1-2 tahun yg lepas , muka suci bersih ibarat bayi yg baru hendak mengenal erti kehidupan yg sebenar . innocent kateko . comel dan gebu ibarat ponggong bebi dalam iklan huggies tu kan ? no no no jgn berdalih lagi sayangku , gua dah tahu semuanya . shh diam please ?


    senanye gua bukan taknak update blog , post entry baru . gua nak , serious nak weh ! jiwa dan hati gua meronta ronta merintih supaya ditaip entry baru . malangnya segala niat yg baik pasti akan dihalang oleh mereka yg gemar menjadikan menggoda sebagai part time mereka . what ? betul ni . tak caye kau tengok je sinetron na na na da cinta a a a tu , bila nak buat baik je , konfem ada si luna maya badan mantop nak buat onar . eh serious gua tak tengok video lucah dia dgn ariel peterpan tu , betul ni ! *bersiul pandang kiri kanan*


    sekarang ni gua lebih ke twitter , bangun pagi tweet , nak tidur tweet , tengah makan tweet , ni tengah tidur pun dok mimpi tweet dgn megan fox dah kenapa kan ? sadis sungguh susur galur kehidupan aku . maafkan aku wahai blog kerana sering mengabaikanmu . gua berjanji akan sering bersamamu dan tidak akan lagi menodai laman sosial dgn ganasnya except twitter . kk boleh follow gua kat sini , nanti kita romen timeline dgn rakusnya okeh ? disambut dgn bunyi aumm . http://twitter.com/#!/azimmarcello

    gua chaw dulu k machas sekalian ? adios asperagos madios ukulele marimar awh !
    like entry ni yee , share dgn semua. thanks buddy :)

    2 comments:

    1. Wardatul Hayah said...:

      HAHAH bajim shenget XD

    1. azim marcello said...:

      alaa pahal pulak tetiba senget ni? gua straight weh! belum nak terpesong lagi. haha

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...