• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Followers

    Antara gua dan gwiyomi

    22.4.13
    Hi, so gwiyomi. Memula aku pun taktahu apa benda jadahnya gwiyomi ni. Aku tengok pebende entah asyik naik keyword gwiyomi ni kat twitter kan. So satu hari tu pun aku bukak lah video gwiyomi ni kat youtube. Ni haa video gwiyomi first yang aku tengok... Nah telan!


    Comel nak mampus okay! Ada muka nora danish sikit, wawa zainal sikit. Tapi dengor cite ni ke yang bini orang tu? Yang laki beliau marah pasal tayang video gwiyomi ni? Kalau betul, melepas ah guaaa bini orang aaaaaa kakaka!

    Apa yang gua boleh konklusikan di sini ialah gwiyomi tu comel. Maksud gwiyomi tu sendiri pun 'cutie' kan? Tapi sekarang ni dah kecoh ada yang cakap 'gwiyomi' tu maksudnya 'saya seorang yahudi'. Ye kepala butuh dia yahudi maksudnya. Orang kita ni kalau boleh semua nak kaitkan dengan yahudi. Bukan nak kaji ke apa dulu, yang penting semua benda maksudnya dan ada kaitan dengan yahudi. Karang bila ditegur, melenting. Kata bodoh, tak ngaku. Tapi memang bodoh pun. Otak tu jangan nak sempit sangat ye. Kaji dulu, takde lah nanti dikata bodoh sombong.

    Kalau muka comel lawa tu, boleh ah buat gwiyomi. Tapi kalau muka tu serupa hm hm..hentikan jelah niat tu ye. Ada jugak kawan-kawan aku yang suruh aku buat gwiyomi. Nak tahu gua cakap apa kat diorang?

    Adios.
    like entry ni yee , share dgn semua. thanks buddy :)

    2 comments:

    1. Aida Afifah said...:

      haha . nice one . video tu pun comel gak :D

    1. azim marcello said...:

      Comel gila kan yg perempuan tu buat gwiyomi!

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...