• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Followers

    Kabur

    26.6.13
    Terkadang kita sendiri tak faham akan diri kita. 
    Kita tak mengerti apa yang diri kita, hati kita nak tentang sesetengah perkara.
    Ada juga yang jenis kalau bergaduh, ''kau tak faham aku!''.
    Ceritanya, kau nak cakap orang tak faham diri kau, kau tu faham sangat ke tentang diri sendiri?
    Ada sesetengah tu mudah lah cakap, sudah berbelas/berpuluh tahun aku hidup didalam jasad di bumi Allah ini, mestilah aku tahu apa yang aku nak, aku faham diri aku.
    Kononnya faham sangat lah tu.

    Aku sendiri tak faham diri aku.
    Kenapa entah aku letak tajuk entri ni sebagai KABUR.
    Padahal takde kaitan pun.
    Mungkin sebab masa tengah menaip entri ni, aku tak pakai cermin mata kot.
    Kabur sikit lah.

    Kalau difikirkan sangat pasal benda ni, makin meningkat juga level bangang otak aku ni.
    Taik kucing sungguh.


    like entry ni yee , share dgn semua. thanks buddy :)

    2 comments:

    1. i'm shin... i'm inesen said...:

      kabur sbb jerebu.. kita manusia biasa.. sbb tu xleh nk paham org len even nk faham diri sendiri pon susah

    1. .::: Princess MOMOY :::. said...:

      momoy pun tak faham entri ni. haha

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...